امام‌زاده ابراهیم گیلان، ییلاقی رویایی با خانه‌هایی رنگی

امامزاده ابراهیم، جزو قطب‌های جذاب گردشگری جهت سیاحت و زیارت در استان گیلان است. این مکان محبوب در شهر شفت در استان گیلان واقع شده و یکی از گزینه‌هایی است که گردشگران آن را برای دوری از شلوغی شهر و یافتن مکانی دنج، برای تفریح و استراحت انتخاب می‌کنند.

روستای ییلاقی امامزاده ابراهیم علاوه بر داشتن طبیعتی رویایی و سرسبز، وجود آرامگاه و رودخانه زیبا، معماری جذاب نیز دارد. شب‌های روستای امامزاده ابراهیم حال و هوای خاص دیگری دارد. آب و هوای معتدل روستا سبب شده است که گردشگران بسیاری از جاهای مختلف ایران و حتی از خارج از کشور، گذراندن شب در این روستا را به عنوان یکی از گزینه‌های مورد علاقه خود انتخاب کنند. شاید آرامش به یاد ماندنی این روستا و فضای خاطره‌انگیز آن در شب، سبب شده است که گردشگران شب‌های آن را بی‌بدیل، توصیف کنند. 

یکی دیگر از جاذبه‌های زیبای روستای امامزاده ابراهیم، وجود آبشار زیبای این روستا است که طبیعت آن را جذاب‌تر کرده است. این آبشار را می‌توان یکی از آبشارهای چهارفصل، دانست که طبیعت آن در هر فصلی از سال، زیبایی خود را دارد. گردشگران طبق سلیقه خود انتخاب می‌کنند که چه فصلی را در این مکان جذاب بگذرانند. این آبشار در نزدیکی رودخانه آرامگاه امام‌زاده ابراهیم واقع شده است. 

از نظر گردشگران در طبیعت اطراف آبشار، می‌توان زیباترین و بدیع‌ترین مناظر طبیعی را دید و از آن‌ها لذت برد. زیبای‌های روستای امام‌زاده ابراهیم تنها به طبیعت و خانه‌ها و آرامگاه امام‌زاده خلاصه نمی‌شود. در این مکان زیبا می‌توان گشتی در بازار شبانه‌روزی شهر زد که برای گردشگران از مکان‌های جذاب به شمار می‌رود. دیدن صنایع‌دستی مردم روستا در بازار از گزینه‌های متنوعی است که هر گردشگری را به سمت خود جذب می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 14010524280483

برچسب‌ها