استفاده از ظرفیت‌های شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی برای زائران امام رضا(ع)

اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری مشهد در دیدار با مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این شرکت در راستای طرح ملی مهمان امام رضا (ع) تأکید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، روح‌الله محمد حسین‌زاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی صبح روز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در دیدار با مدیران شهری مشهد درباره طرح ملی مهمان امام رضا (ع) گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری مشهد به‌همکاری با شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این شرکت در راستای طرح ملی مهمان امام رضا (ع) تاکید کردند. 

شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با طراحی و برنامه‌ریزی هدفمند و با همکاری اصناف و جامعه گردشگری کشور در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار مختلف مردم از خدمات سفرهای زیارتی به مقصد مشهد و در راستای اجرای مصوبات کارگروه ملی زیارت بنا دارد زمینه اعزام ۲میلیون و ۴۰۰هزار نفر گردشگر داخلی و یک میلیون زائر خارجی را به مقصد مشهد در قالب طرح ملی میهمان امام رضا (ع) با توجه به ظرفیت دفاتر خدمات مسافرتی فراهم و تسهیل کند. 

ارزان بودن سفرهای زیارتی برای عموم مردم، ارائه تسهیلات وام کم‌بهره سفر برای زائران و ارائه سایر خدمات گردشگری در مدت اقامت زائران در مشهد از ویژگی‌های طرح ملی مهمان امام رضا (ع) است.

انتهای پیام/

کد خبر 14010613640431

برچسب‌ها