امیدواریم بتوانیم شاهد برگزاری اکسپو و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کیش باشیم

رئیس فراکسیون توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی، سیاحتی و صنعت نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می‌کنم تفاهم‌نامه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم شاهد برگزاری اکسپو و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کیش باشیم.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، هاجر چنارانی امروز دوشنبه 14 شهریور 1401 در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگ و هنر که در کیش برگزار شد، با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های نمایشگاهی به‌عنوان یکی از ملزومات گردشگری اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در نمایشگاه اردبیل در 2023 شاهد حضور بخش‌های مختلف فرهنگ و هنر کشورهای عضو اکو باشیم.

رئیس فراکسیون توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی و صنعت نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه ظرفیت کشورهای همسایه را باید دریابیم، تصریح کرد: شاید امروز نتوانیم با کشورهایی دورتر از مرزهای کشورمان مبادله اقتصادی داشته باشیم، اما می‌توانیم با کشورهای همسایه و خصوصا مسلمان مبادلاتی انجام دهیم.

او با بیان اینکه باید به دنبال استمرار این رویدادها باشیم، گفت: خواهش داریم که ان‌شاءالله همه دست به دست هم دهیم و شاهد برگزاری عالی رویدادها باشیم. از آنجایی که دنیا به دنبال تحول اقتصادی است، روی آوردن ما همانند دیگر کشورهای دنیا به اقتصاد گردشگری و تنوع گردشگری لازم است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این آمادگی در کشور وجود دارد تا در راستای جذب سرمایه‌گذاری گردشگران در انواع گردشگری سلامت، ورزشی، مذهبی و… اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010614622516

برچسب‌ها