نشست بررسی طرح مطالعاتی ابنیه تاریخی قم

نشست بررسی طرح مطالعاتی ابنیه تاریخی قم با حضور مدیرعامل صندوق توسعه و احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم و شهردار شهرستان کهک برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، نشست بررسی طرح مطالعاتی منزلگاه ملاصدرا کهک و حمام قبادبزن قم ۱۸ شهریور با حضور حسین ساری مدیرعامل صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم و رضا شکاری شهردار شهرستان کهک برگزار شد. 

این نشست با هدف بررسی طرح واگذاری منزلگاه تاریخی حکیم ملاصدرا در شهرستان کهک و حمام روستای قبادبزن از توابع این شهرستان به بخش خصوصی در دفتر مدیرعامل صندوق توسعه احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی در عمارت مسعودیه برگزار شد.

توسعه گردشگری و حمایت از صنایع‌دستی به واسطه واگذاری بناها برای فعالان این حوزه‌ها نیز جزو دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010620684288

برچسب‌ها