برگزاری مزایده‌های صندوق توسعه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

متقاضیان برای شرکت در مزایده‌های صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام به ثبت‌نام کنند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برای انجام معاملات دولت با هدف افزایش کارایی، شفافیت و سلامت معاملات دولتی راه‌اندازی شده است و صندوق توسعه و احیا نیز  در راستای تسهیل و تسریع فرایندها، مصرف بهینه انرژی و زمان اقدام به برگزاری و انجام  مزایده‌ها از طریق این سامانه کرده است.

با توجه به اینکه از این پس مزایدات صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی در این سامانه و از طریق فرایندی تعریف شده برگزار خواهد شد، متقاضیان برای ثبت‌نام و شرکت در مزایده‌ها می‌توانند به ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی https://setadiran.ir/setad/cms مراجعه کنند.

برای شرکت در مزایده از این طریق این به امضای الکترونیکی نیاز است که نحوه اخذ آن و سایر آموزش‌ها در سایت مذکور موجود است. همچنین در روزهای آتی آموزش‌های لازم با جزئیات در فضای مجازی صندوق قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 14010629957184

برچسب‌ها