چه چیزی را باید در دستورالعمل‌های برند هتل خود لحاظ کنید؟

ایجاد هویت برند مستحکم باعث ایجاد اعتماد در مشتریان شما می‌شود. هنگامی که مهمانان بالقوه برای اولین بار با برند هتل شما ارتباط برقرار می‌کنند، در عرض هفت ثانیه یا کمتر احساس می‌کنند که شما امکانات خوب و خدمات خوبی ارائه می‌دهید یا خیر.

 هویت برند شما شخصیتی است که هتل شما را در چشم مهمان شما تعریف می‌کند. این شامل طراحی بصری، نقطه فروش منحصر به فرد، ارزش‌های برند، ارزش‌های پیشنهادی و نحوه تعامل برند شما با مشتریان است. ایجاد هویت برند مستحکم باعث ایجاد اعتماد در مشتریان شما می‌شود. مانند روابط انسانی، ایجاد روابط مشتری با برند با تعاملات مثبت به زمان نیاز دارد. این تعاملات به مهمانان بالقوه نشان می‌دهد که برند هتل شما دارای اعتبار، قابلیت اطمینان و همدلی است.

آیا به دستورالعمل‌های برند نیاز دارید؟

تحقیقات می‌گوید 77 درصد از مصرف‌کنندگان برندهایی را خریداری می‌کنند که ارزش‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند، بنابراین برندسازی هتل شما تنها می‌تواند از داشتن مجموعه‌ای ساختاریافته از دستورالعمل‌ها سود ببرد.

ثبات برند برای هتل شما برای رشد شناخت برند و افزایش وفاداری مشتری ضروری است. در واقع، کسب‌وکارهایی که برندسازی ثابتی دارند، 33 درصد افزایش درآمد کسب می‌کنند. بیشتر دستورالعمل‌های برند شامل بهترین شیوه‌ها و مواردی است که باید از آنها اجتناب کنید و تضمین می‌کنند که تمام ارتباطاتی که برند شما ارسال می‌کند صیقلی و حرفه‌ای خواهد بود و با پیاده‌سازی ساده یک راهنما، می‌توانید طراحی برند خود را به ظاهر و احساس خاصی محدود کنید و به شما این امکان را می‌دهد که تصمیم‌گیری سریع و آگاهانه در مورد طراحی بگیرید.

از ارزش‌ها و بیانیه ماموریت برند خود برای اطلاع‌رسانی تصمیمات خود در مورد دستورالعمل‌ها استفاده کنید. هم‌‍راستا کردن دستورالعمل‌های خود با هویت برندتان به شما کمک می‌کند تا برند کلی خود را بهتر بشناسید، مأموریت خود را به اشتراک بگذارید و در مورد آنچه برای کسب و کارتان اهمیت دارد فکر کنید، که نه تنها به شما و تیم شما کمک می‌کند، بلکه می‌تواند رزروهای شما را نیز افزایش دهد.

6 جنبه کلیدی که باید در راهنمای برند خود بگنجانید

راهنمای برند شما کتاب قوانین نهایی برای هر چیزی است که ایجاد می‌کنید و ابزاری است که به شما کمک می‌کند یک برند منسجم و درست را به جهان ارائه دهید. راهنمای سبک شما تمام ارتباطات تجاری شما - اعم از داخلی و خارجی - را روی برند نگه می‌دارد و وقتی تیم خود را گسترش می‌دهید یا افراد حرفه‌ای را استخدام می‌کنید، کار را بسیار آسان‌تر می‌کند. یک راهنمای برند قوی، لوگو، تایپوگرافی، عکاسی و پالت رنگی شما را به یک داستان برند منسجم پیوند می‌دهد که ماموریت شما را بیان می‌کند.

یک راهنمای برند قوی شامل جنبه‌های زیر خواهد بود:

1. لوگوها

لوگوها قابل تشخیص‌ترین عنصر برند شما هستند که آنها را به بخشی جدایی‌ناپذیر از هویت برند شما تبدیل می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، راهنمای برند شما باید تمام نسخه‌های تایید شده لوگوی شما، جزئیات رنگ‌ها، نحوه استفاده از آن، محل قرارگیری آن و فاصله/اندازه مورد نیاز را مشخص و نشان دهد.

گنجاندن چند روش برتر برای اسجاد لوگوی شما به طراحان کمک می‌کند تا بفهمند چگونه پیام‌های بصری برند شما را ارائه دهند. تا جایی که ممکن است در مورد نسبت‌ها و تراز عناصر شکل و متن آن، تا پیکسل، دقیق باشید، تا برند چهره‌ای ثابت به دنیا ارائه دهد. همچنین ممکن است بخواهید فهرستی از بایدها و نبایدهای طراحی را وارد کنید و مشخص کنید که از کدام رفتارهای لوگو اجتناب کنید زیرا با هویت برند مطابقت ندارند.

2. لحن و چگونگی اسم برند

لحن صدا در ایجاد پیام‌های ثابت در تلاش‌های بازاریابی شما بسیار مهم است و نحوه درک مخاطبان از شما را شکل می‌دهد. وقتی نام تجاری شما دارای شخصیت متمایز است، تمایل دارید که ارتباط عاطفی قوی‌تری با مخاطبان خود برقرار کنید. لحن صدای پیام‌رسانی ایده‌آل خود را در چند کلمه تعریف کنید و نمونه‌هایی از ارتباط را که با لحن دلخواه شما مطابقت دارد، درج کنید. هر قانون باید بتواند درک مخاطب مورد نظر و دلیل ارتباط را منعکس کند.

3. رنگ‌ها

هر برندی باید مجموعه‌ای از رنگ‌های برند داشته باشد که هنگام توسعه حضور بصری خود از آنها استفاده می‌کند. رنگ‌های برند راه بسیار قدرتمندی برای پیوند دادن محتوای شما، افزایش آگاهی از برند و تثبیت حضور برند شما هستند. رنگ‌های اصلی و فرعی خود را مشخص کنید. هرچه رنگ‌های کمتری داشته باشید، سازگاری همه چیز برای تجربه برند قوی‌تر و همه‌جانبه‌تر آسان‌تر خواهد بود.

راهنمای برند می‌تواند استفاده مناسب از رنگ‌های اصلی را در همه مواد و رنگ‌های ثانویه را به عنوان تأکید مشخص کند. اگر رنگ‌های اصلی برای دستیابی به آنچه می‌خواهید از نظر بصری کافی نباشد.

4. تصویرسازی

آیا هتل شما از گرافیک خاصی استفاده می‌کند یا سبک‌های خاصی از عکاسی وجود دارد که ترجیح می‌دهید در برندسازی خود از آنها استفاده کنید؟ یک سبک تصویرسازی ثابت باید از ابتدا ایجاد شود. بخشی را در دستورالعمل‌های برند خود در مورد تصاویر بگنجانید - از چه چیزی استفاده کنید و چه چیزی را از آن اجتناب کنید - تا اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر مورد استفاده در بازاریابی شما سازگار و مطابق با نام تجاری هستند.

مشخص کنید که کدام رنگ‌ها و پس‌زمینه‌ها بهترین هستند، سبک‌های عکاسی ایده‌آل چیست و چگونه از عکس‌ها در ترکیب با سایر عناصر بصری برند خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که همه عکس‌ها روی برند باقی می‌مانند، با تشریح نحوه مقیاس‌بندی، ترکیب‌بندی و برش آن‌ها. این بخش راهنما معمولاً بین تصاویر مناسب برای برند و آنچه که نیست، تمایز قائل می‌شود.

5. تایپوگرافی

برای برندسازی بصری خود، باید فونت برند را برای عنوان، زیرنویس، متن متن، نقل قول و متن برجسته انتخاب کنید. چه تایپوگرافی خود را ایجاد کنید و چه با استفاده از یک فونت از پیش ساخته شده، انتخاب واضحی داشته باشید که کدام حروف نشان‌دهنده برند شما هستند.

دستورالعمل‌های برند شما باید خانواده فونت‌ها، اندازه دلخواه، فاصله و وزن و ارتباط آنها با یکدیگر را مشخص کند. با مثال‌ها، می‌توانید فاصله خطوط صحیح، نحوه اضافه کردن متن به تصاویر و نحوه رفتار فونت‌های مختلف در سلسله مراتبی از عناوین، متن اصلی و زیرنویس‌ها را نشان دهید.

این قوانین سپس می‌توانند در کانال‌های بازاریابی مختلف، از جمله محتوای وب و چاپ، ایمیل، ارتباطات داخلی یا رسانه‌های اجتماعی استفاده شوند. تشریح این تصمیمات سبک، حدس و گمان را برای طراحان حذف می‌کند و تضمین می‌کند که همه ارتباطات یکدست و تمیز به نظر می‌رسند.

6. شمایل‌نگاری

نمادنگاری می‌تواند در بسیاری از مکان‌ها در سراسر پیام‌های برند شما ظاهر شود، از الگوهای بازاریابی ایمیلی گرفته تا منوهای سرویس اتاق شما. درک آن باید آسان باشد و با بسیاری از عناصر طراحی دیگر برند شما سازگار باشد تا ظاهری یکپارچه در تمام ارتباطات ایجاد کند. تعیین مجموعه‌ای از نمادها برای برند شما نیز به عنوان یک زبان بصری جهانی عمل می‌کند. این یک ابزار عالی در صنعتی است که پر از سخنرانان بین‌المللی است زیرا نیازی به ترجمه نیست.

نکته حرفه‌ای: ضروری است اطمینان حاصل کنید که تمام ابزارهای لازم در دسترس تیم بازاریابی شما هستند. دستورالعمل‌های برند شما شامل پیوندهایی برای دانلود فونت‌ها، قالب‌ها، آرم‌ها و سایر دارایی‌ها است. گنجاندن دارایی‌های قابل دانلود در دستورالعمل‌های برندتان باعث صرفه‌جویی در زمان و استرس شما و کسب‌وکارتان می‌شود و به این ترتیب، همه چیز را می‌توان در یک مکان پیدا کرد و تیم شما همیشه می‌داند که در صورت نیاز به دسترسی به دارایی‌های بازاریابی شما به کجا نگاه کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1401063072783

برچسب‌ها