رضایت زائران امام رضا(ع) در اولویت خدمت‌رسانی در دهه آخر صفر است/ فعالیت حوزه‌های مختلف به‌صورت شبانه‌روزی در قرارگاه خدمات‌رسانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: رضایت زائران دهه آخر صفر مشهدالرضا (ع) در اولویت خدمت‌رسانی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سیدجواد موسوی امروز چهارشنبه 30 شهریور ماه 1401 در بازدید از مرکز ملی پاسخ‌گویی تلفنی به زائران ۱۳۸ با بیان این مطلب افزود: «شماره تلفن ۳۷۰۴۵_۰۵۱ برای پاسخ‌گویی به زائران در دهه آخر صفر در نظر گرفته شده و زائران برای مشکلات اسکان، بهداشت، خدمات شهری، حمل و نقل و ‌... می‌توانند با این شماره تلفن تماس بگیرند.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: «کارشناسان حوزه‌های مختلف به‌صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به زائران مشهدالرضا(ع) در دهه آخر صفر در قرارگاه خدمات‌رسانی مستقر شده‌اند.»

او با اشاره به ارتباط مردم با سامانه تلفنی ۱۳۸ اظهار کرد: «برای استفاده از ظرفیت حوزه ارتباط مردمی آستان‌ قدس رضوی در راستای تسهیل سفر زائران و خدمات رسانی بهتر به آن‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم.»

در این جلسه مقرر شد درگاه‌های ارتباطی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان به زائران تماس گیرنده با سامانه تلفنی 138 معرفی شود.

در این بازدید محمود مادرشاهیان رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی و سعید ولی‌زاده رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی و حمیدرضا باقرنژاد دبیر کانون تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 14010630770415

برچسب‌ها