درخواست از وزرای میراث‌فرهنگی و راه و شهرسازی برای کمک به احیای دیوار بزرگ گرگان

ویدئو: روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان

به مناسبت هفته گردشگری آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، به صورت ویدیو کنفرانس با دستور مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، با حضور سیدالنگی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گلستان، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، مولایی‌فر فرماندار شهرستان کردکوی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت. 

در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از وزاری میراث فرهنگی و راه و شهرسازی برای احیا و مرمت دیوار بزرگ گرگان درخواست کمک و تخصیص اعتبار و درخواست احیای قسمت‌هایی از دیوار که توسط راه‌های مواصلاتی منقطع شده است، داشت. 

در این مراسم ۲۰ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۱۱۶ نفر به بهره‌برداری رسید. 

این مراسم در هتل عمارت سفید شهرستان کردکوی برگزار شد که با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار برای ۱۵ نفر آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010709181738

برچسب‌ها