افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در زنجان

معاون گردشگری استان زنجان اظهار کرد: «دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی نقش بسزایی در چرخه گردشگری کشور و استان دارد.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، علی اکبر شرفی جمعه 8 مهر ۱۴۰۱ با اشاره به فعالیت 55 دفتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی در استان زنجان، افزود: «وجود این دفاتر فعال می‌تواند رونق گردشگری را در این استان و شهرستان‌ها ایجاد کند. دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی حلقه رابط بین سایر تاسیسات گردشگری همچون مراکز اقامتی و پذیرایی هستند. »

معاون گردشگری استان زنجان هزینه تجهیز و راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شاپرک پرواز زنجان را 200 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: «با توجه به وجود ظرفیت‌های ویژه گردشگری و توریستی در شهرستان زنجان، دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی می‌توانند تورهای داخلی و ورودی از دیگر شهرها را به این شهرستان فعال کنند.»

 او ادامه داد: «با افتتاح این یک دفتر، برای پنج نفر اشتغال ایجاد شد. استان زنجان با داشتن آثار تاریخی متعدد و مناطق طبیعی بکر و بی‌نظیر از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار بوده و تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مناسب می‌تواند در روند رشد و شکوفایی صنعت گردشگری استان نقش به‌سزایی داشته باشد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1401070993172

برچسب‌ها