وضعیت نیروهای انسانی منابع و حوزه‌های اداری استان گلستان بررسی شد

وضعیت نیروهای انسانی، منابع و حوزه‌های اداری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، در سفر معاون نيروی انسانی اداره‌كل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنايع‌دستی به این استان بررسی شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این سفر که با هدف بررسی و نظارت راهبری امور منابع انسانی ادارات کل استانی وزارت‌ میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی برگزار شد، سیدامیر سیدمومنی معاون نیروی انسانی اداره‌کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارتخانه از نزدیک با نیروهای انسانی، کارکنان و کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نزدیک دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این سفر معاون اداره‌كل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنايع‌دستی ضمن ملاقات با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان و کارکنان و کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گلستان، ايجاد شرایط مطلوب‌تر در وضعيت ساختاری و معيشتی كاركنان را نويد داد.

سیدمومنی با تاکید بر ضرورت توجه و نگاه ویژه به سرمایه‌های انسانی، رشد، توسعه و موفقیت هر مجموعه را به انگیزش و رضایت آنان منوط کرد و گفت: این وزارتخانه به صورت جدی و با تلاش مضاعف موضوع ارتقای سطح معیشتی کارکنان ستاد و استان‌ها را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1401073062225

برچسب‌ها