تذکر و اخطار به دفاتر خدمات مسافرتی گیلان در چهارمین کمیسیون رسیدگی به شکایات

سرپرست معاونت گردشگری گیلان گفت: «در این جلسه به شکایت پنج نفر از شاکیان از شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی مورد بررسی قرار گرفت و به یک دفتر و یک شرکت تذکر و اخطار و کارت یک راهنمای گردشگری به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمد.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، رضا حسن پور امروز ۱ آبان ماه ۱۴۰۱ افزود: «با توجه به لزوم رسیدگی به شکایات متقاضیان سفر و تکریم ارباب رجوع، چهارمین کمیسیون رسیدگی به شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.»

سرپرست معاونت گردشگری گیلان گفت: «همچنین در راستای اهداف آموزشی و دانش‌افزایی فعالان حوزه گردشگری، دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی و ایجاد شرایط بهینه آموزش برای مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010801709633

برچسب‌ها