ادای احترام مهندس ضرغامی به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به استان کرمان سفر کرده است، پیش از ظهر امروز شنبه 7 آبان 1401 با حضور در مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به این شهید والامقام ادای احترام کرد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصا سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

بازدید از پروژه بام کرمان، بازدید از پروژه گردشگری باغ بیرم‌آباد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان از جمله برنامه‌های سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به کرمان است.

همچنین افتتاح هتل کاروانسرای وکیل، حضور در پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان و بازدید از پروژه پارک آبی، مجموعه گردشگری هنرمند، باغ تاریخی شاهزاده و شترگلوی ماهان، موزه سیم و زر و کاروانسرای گنجعلیخان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مهندس سید عزت‌الله ضرغامی به کرمان است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نیز نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14010807622514

برچسب‌ها