مشکل تردد موتورسیکلت‌های سنگین بررسی شد

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جلسه‌ای مشترک به بررسی موضوعات و زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه حمل و نقل و گردشگری پرداختند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه زمینه‌های همکاری مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مسیر تسهیل در تردد مسافران و ... مورد بررسی قرار گرفت.

موضوع تردد موتورسیکلت‌های سنگین در کشور و مشکلات مرتبط از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌عنوان متولی امر سامان‌دهی وسایل نقلیه و صدور پلاک‌های تردد بین‌المللی و تاریخی در اقدامی مشترک با پلیس راهنمایی و رانندگی با در نظر گرفتن موارد امنیتی، انتظامی نسبت به برنامه‌ریزی برای تسهیل در تردد این نوع موتورسیکلت‌ها اقدام کند.

برگزاری جلسات مشترک با مسئولان کشور عراق در خصوص رفع مشکلات مربوط به زائران و مسافرانی که با خودروی شخصی به این کشور سفر می‌کنند از دیگر موارد مطروحه در جلسه فوق بود.

ساخت و تجهیز استراحتگاه‌ها و تفرجگاه‌های بین‌راهی در 1400 نقطه حادثه‌خیز به‌منظور پیشگیری از بروز تصادفات، طراحی نرم‌افزار خروج و گذرموقت خودروها و ایجاد سهولت در امر تردد مسافران، سامان‌دهی خودروسوارها از سوی شرکت‌های مورد تأیید پلیس، جذب و سامان‌دهی امداد خودروها و شرکت‌های خودروساز و وارد کننده خودرو که با کانون همکاری دارند، از دیگر موضوعاتی بود که توسط محمدحسین صوفی و سردار محمدحسین حمیدی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 14010816622840

برچسب‌ها