آگهی مزایده عمومی اجاره فضاهای تجاری شرکت توسعه گردشگری ایران

شرکت توسعه گردشگری ایران در نظر دارد تعدادی از فضاهای تجاری خود واقع در هتل بین‌المللی لاله تهران و غرفه‌های خود واقع در هتل لاله سرعین و مجتمع آب‌درمانی سبلان را از طریق مزایده عمومی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط و دارای سابقه فعالیت به‌صورت اجاره برای کاربری‌های مرتبط (با تأیید شرکت) واگذار کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از  روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، این مزایده شامل 13 فضای تجاری در هتل بین‌المللی لاله تهران، هفت فضا در هتل لاله سرعین و دو فضا در مجتمع آب‌درمانی سبلان است.

متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۱ به سامانه تدارکات الکترونیک دولت مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام کنند.

شرکت‌کنندگان باید مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵درصد قیمت پایه سالانه را به‌صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر در وجه شرکت توسعه گردشگری ایران تا پایان وقت اداری تاریخ 1 آذر 1401 به آدرس شرکت توسعه گردشگری واحد حقوقی ارسال و تحویل دهند.

شرکت‌کنندگان همچنین باید تصویر مدارک شناسایی، سوابق و رزومه خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به صورت یک فایل پی‌دی‌اف خوانا و بدون خط‌‌‌خوردگی و بدون قید و شرط، پس از امضا و مهر تمام صفحات فرم‌ها، بارگزاری و اصول مصدق آن را به آدرس شرکت توسعه گردشگری ایران ارسال و تحویل دهند.

پیشنهادهای بارگزاری‌شده در محل دفتر مرکزی شرکت در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه 2 آذر ماه 1401 با حضور اعضای کمیسیون معاملات بررسی و برنده در مورخ 5 آذر ساعت ۱۰ صبح اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010818622643

برچسب‌ها