پیگیری وزیر میراث‌فرهنگی مشکلات طرح تله‌کابین کبودوال را برطرف کرد/ مهندس ضرغامی با روحیه انقلابی زیر میز بروکراسی اداری زد

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مهندس ضرغامی برای رفع مشکلات طرح تله‌کابین کبودوال نشان‌دهنده زیر میز زدن و رفع بروکراسی اداری است. او نگاه ویژه‌ای به حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری دارد.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا درباره تصویب طرح تله کابین کبودوال در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ضمن تشکر از وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی برای پیگیری مشکلات طرح تله‌کابین کبودوال گفت: مهندس ضرغامی در سفر رئیس جمهوری به استان گلستان از این پروژه بازدید کرد. نگاه وزیر میراث‌فرهنگی حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری است.

او افزود: تله‌کابین کبودوال درگیر بروکراسی اداری شده بود، متاسفانه یکی از مشکلات عدیده کشور بروکراسی اداری است. مهندس ضرغامی با تدبیر شجاعانه‌اش و روحیه انقلابی که دارد به زیر میز زد و بروکراسی اداری را رفع کرد. با اقدام او گام بزرگی در رونق گردشگری گلستان برداشته شد.

نوروزی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان گلستان تله‌کابین نداشت راه‌اندازی تله کابین کبودوال می‌تواند در گردشگری این منطقه تحول ایجاد کند و موجب رونق اقتصادی شود.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مهندس ضرغامی برای تصویب طرح تله‌کابین کبودوال در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری موجب خرسندی مردم استان گلستان و شهرستان علی‌‌آباد کتول شده است.

او ادامه داد: امیدواریم رویکردی که وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای حل مشکلات در حوزه گردشگری دارد، سایر مدیران نیز مد نظر خود قرار دهند و با نگاه کارشناسی کارها و مسائل موجود را پیش ببرند.

در جلسه روز دوشنبه 16 آبان‌ماه 1401 شورای عالی شهرسازی و معماری، طرح تله کابین کبودوال مطرح و با شرط رفع برخی از اشکالات مصوب شد.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14010818640944

برچسب‌ها