رئیس اداره میراث‌فرهنگی شوشتر پس از 9 سال تغییر کرد/ نجارآسیابان جایگزین چهارمحالی شد

در حکمی از سوی محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، داوود نجارآسیابان از کارکنان پایگاه میراث‌جهانی سازه‌های آبی‌تاریخی شوشتر به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره میراث‌فرهنگی شوشتر 19 آبان‌ماه 1401 باحضور حجت‌اله دهدشتی فرماندار شهرستان و سیداحسان طباطبایی معاون توسعه‌مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان در محل فرمانداری شوشتر برگزار و طی آن داوود نجارآسیابان به عنوان سرپرست میراث‌‌فرهنگی این شهرستان منصوب و جایگزین علی‌محمد چهارمحالی شد.

نجارآسیابان دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد عمران گرایش مدیریت ساخت، از سال ۷۹ در اداره میراث‌فرهنگی شوشتر مشغول به کار بوده است و از سال ۸۴ نیز با سمت‌های مختلف در پایگاه سازه‌های آبی شوشتر فعالیت می‌کند.

در سوابق او سمت‌هایی همچون معاون، مدیر اجرایی و نایب رئیس پایگاه سازه‌های آبی، کارشناس دادگستری، عضو نظام‌مهندسی ساختمان، همکاری با بنیاد مسکن و ناظر صندوق حفظ و احیا بناهای تاریخی در استان خوزستان دیده می‌شود.

علی‌محمد چهارمحالی پژوهشگر، نویسنده و از مدیران میراثی، از سال ۹۲ و به مدت ۹ سال در سمت ریاست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوشتر مشغول به خدمت بود و اقدامات بسیار زیادی در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و  میراث‌فرهنگی داشته است .

\"\"

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14010821478162

برچسب‌ها