هرمزگان نیازمند توسعه فضای ورزش‌های ساحلی است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان دارای یک‌هزار و ۱۰۰ کیلومتر ساحل بوده و ایجاد زیرساخت ورزش‌های ساحلی یکی از نیازهای آن برای استفاده جوانان است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ایرنا، احمد مرادی امروز شنبه 21 آبان  با اشاره به برگزاری رقابت‌های آسیایی والیبال ساحلی در فضای شاد و مفرح، افزود: باید افتخار کنیم که هرمزگان و شهر بندرعباس میزبان این دوره از رقابت‌های آسیایی است و تماشاگران و هواداران از همه جا برای تماشای این رقابت‌ها آمده‌اند، این کار و این حرکتی که به میزبانی هرمزگان انجام شد، ماندگار خواهد شد.

او ادامه داد: توسعه والیبال و فوتبال ساحلی و همه رشته‌های ورزشی ساحلی و فضاهای مورد نیاز برای آن‌ها باید مد نظر ما مسئولان باشد و مجلس شورای اسلامی هم وظیفه دارد در بودجه فرهنگی و ورزشی به این نوع فضاسازی و زیرساخت‌های ورزشی توجه داشته باشد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ما به عنوان مسئولان و دست‌اندرکاران باید فضاهای مفرح، شاد و محیط‌های ورزشی با نشاطی در این استان مهیا کنیم تا مورد استفاده جوانان، ورزشکاران و ورزش‌دوستان قرار گیرد.

مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز که روز پنجشنبه به استان هرمزگان سفر کرده بود، با همراهی احمد مرادی نماینده بندرعباس با حضور در محل برگزاری رقابت‌های آسیایی والیبال ساحلی، به تماشای بازی بین دو تیم ایران و چین نشست.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401082162257

برچسب‌ها