قسمت پنجم «غیر رسمی» جمعه پخش می‌شود/ مستندی از وجوه کمتر شناخته شده رهبر انقلاب

اکران خصوصی مستند «غیر رسمی» دیدار پنجشنبه‌های رهبر انقلاب اسلامی با گروه‌های جهادی و تصاویر منتشر نشده از حضور ایشان در زلزله بم با حضور کارگردان این اثر برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ایرنا، اکران خصوصی مستند «غیر رسمی» دیدار پنجشنبه‌ای رهبر انقلاب اسلامی با گروه‌های جهادی و تصاویر منتشر نشده از حضور ایشان در زلزله بم شامگاه یکشنبه ۲۲ آبان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با حضور علی صدری‌نیا کارگردان اثر و ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و رئیس حوزه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب برگزار شد.

صدری‌نیا در این برنامه طی پخش مستند «غیر رسمی» دیدار پنجشنبه‌ای با رهبر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این اثر شهریورماه آماده شد که سیزدهم این ماه رونمایی آن در جمع فعالان جهادی در شهر فردوس انجام شد. در ماه‌های اخیر مسیر اکران‌های میدانی و استانی طی شد و قرار است این هفته به پخش تلویزیونی برسد.

او افزود: ما یک مسیری را برای غیررسمی‌ها طی کردیم که شاید گفتن آن خالی از لطف نباشد؛ ما می‌توانستیم برای روایت این جلسات صرفا به روایات درون جلسات اکتفا کنیم و فقط جلسات پنجشنبه‌ای را روایت کنیم.

کارگردان مستند غیررسمی افزود: تصمیمی که شاید از ابتدای کار گرفتیم این بود که به بهانه خود روایت این جلسات حالا چه بعضی از قسمت‌های ما که چند جلسه‌ای موضوعی را روایت می‌کنیم، چه آن جلساتی که تک جلسه‌ای روایت می‌کنیم، احساس می‌کردیم که می‌شود حرف‌های بزرگ‌تر و روایت‌های بیشتری را ارائه داد؛ یعنی زاویه راویان دفاع مقدس با آقا بود.

این کارگردان ادامه داد: ولی در غیر رسمی دو که شاید شروع یک مسیر و جریان در غیررسمی‌ها به صورت رسمی بود، روایت آن جلسه‌ای که مجموعه همه دیدارهای پنجشنبه‌ای بود، در آن جلسه درباره ارتباط حضرت آقا با فعالان حوزه‌های مختلف صحبت می‌کردیم.

مجموعه مستند «غیر رسمی» جمعه ۲۷ آبان‌ماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما، جمعه ۲۷ آبان‌ماه ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما، شنبه ۲۸ آبان ساعت ۲۱ از شبکه افق سیما و یکشنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010823622401

برچسب‌ها