هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب وارد زابل شد

هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان به همراه نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان و معاون انتظامی و امنیتی استاندار وارد شهرستان زابل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری به همراه هیئتی بلندپایه که به نمایندگی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده‌اند، امروز سه‌شنبه 24 آبان وارد شهرستان زابل در شمال این استان شدند.

نشست با ائمه جمعه منطقه سیستان‌ و دیدار با معتمدان، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم شمال سیستان و بلوچستان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر این هیئت اعزامی به سیستان است.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین حاج‌علی‌اکبری ۲۲ آبان به همراه هیئتی بلندپایه به سیستان و بلوچستان سفر کرد. او هدف از سفر خود به این استان را این گونه بیان کرد: آمده‌ایم اندوه و ناراحتی رهبر انقلاب را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته‌اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده‌اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

او ادامه داد: البته در این ایام، نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند، اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری است و امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین مهدوی‌مهر دبیر هیئت‌ امنای جامعه‌المصطفی و حجت‌الاسلام ‌و المسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.

عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با او دیدار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010824622847

برچسب‌ها