بین ثبت جهانی آثار و جذب گردشگر ارتباط مستقیم وجود دارد

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر اهمیت توجه به حقوق و مزایای معنوی و مالی نیروی انسانی در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی دارابی صبح امروز چهارشنبه 25 آبان 1401 در نشست با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان اظهار کرد: توجه به نیازهای کارکنان، فضایی برای نهادینه شدن مدیریت دانش در دست تهیه است و در تلاشیم تا ضمن ترمیم حقوق کارکنان در کل کشور، در راستای جذب نیروی منابع انسانی نیز به این اداره کل کمک کنیم.
قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ارتباط مستقیمی در ثبت جهانی آثار و جذب گردشگر وجود دارد. هر قدر بتوانیم آثار بیشتری را ثبت کنیم در توسعه گردشگری و رونق کسب و کارها هم موفق‌تر خواهیم بود.
او در خصوص دلیل سفر خود به همدان نیز اضافه کرد: از دیروز میهمان مردم خوب در استان همدان هستیم تا فرآیند پیگیری‌های پرونده ثبت جهانی همدان در مسیر هموارتری پیش رود.
در این نشست همچنین علی مالمیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان و تعدادی از معاونان و مدیران این اداره‌کل به بیان نظر و دیدگاه‌های خود در حضور قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 14010825622559

برچسب‌ها