نشست‌های آموزشی تخصصی با معاونان صنایع‌دستی برگزار می‌شود

مدیر‌کل دفتر آموزش و ترویج صنایع‌دستی از برنامه‌ریزی و برگزاری سلسله دوره‌های گوناگون آموزش تخصصی با هدف ارتقای دانش کارشناسان و معاونان استانی مرتبط با فعالیت‌های مصوب معاونت و الزام پرداختن به این مهم در بلند‌مدت خبر داد.

ویدا توحدی امروز شنبه 28 آبان 1401 در گفت‌و‌گو با خبرنگار میراث‌آریا، اظهار کرد: نخستین دوره این نشست با عنوان «کارگاه آموزشی کارشناسی آثار صنایع‌دستی» بر اساس شاخص‌ها و معیارهای سه‌برنامه «داوری مُهر اصالت ملی و بین‌المللی» «جشنواره‌های ترویجی» و «انتخاب آثار فاخر» یکشنبه 29 آبان در عمارت تاریخی کوشک برگزار می‌شود.

او افزود: اهداف برگزاری این دوره شامل گسترش دانش و مهارت کارشناسان ستادی و استانی صنایع‌دستی، آشنایی با منطق ارزیابی و انتخاب آثار و درک فرآیند انتخاب آثار از ابتدای فرایند تا دریافت گواهی است. البته برنامه‌های بعدی در محورهای دیگر مانند حمایتی و بازاریابی شامل شیوه‌های فروش موفق، برندسازی، بازاریابی نوین، نحوه دریافت تسهیلات، انواع مجوزها و فرآیند صدور آن‌ها و... در دست برنامه‌ریزی و اجرا قرار دارد.

توحدی ادامه داد: برگزاری این دوره و دوره‌های مشابه بی‌شک تأثیری مثبت در همدلی، هماهنگی و وحدت رویه میان بدنه کارشناسی برای خدمت‌رسانی به هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی و هنرهای سنتی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010828622492

برچسب‌ها