کشف و ضبط فلزیاب و دستگیری ۴ نفر در گیلان

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: با همکاری نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان املش و نیروی انتظامی حین بازرسی از خودروی مظنون، یک دستگاه فلزیاب به همراه متعلقات آن از خودرو سواری پراید کشف و ضبط شد و ۴ متهم دستگیر شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، سرهنگ علیپور چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱با بیان خبر فوق، اظهار کرد: بنا بر گزارش میراث‌بانان افتخاری و با همکاری پایگاه کجید و سمام مبنی بر تردد مشکوک یک دستگاه خودرو در روستای کجید بلافاصله ماموران یگان حفاظت به همراه عوامل انتظامی با دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام و پس از شناسایی خودروی اعلامی، در یک عملیات ایست و بازرسی توانستند دو دستگاه فلزیاب به همراه آلات و ادوات حفاری کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در این‌ رابطه چهار نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شد.

او همچنین گفت: ماموریت یاد شده با رعایت موازین قانونی بدون هیچگونه درگیری و آسیب به پایان رسید. متهمان با تنظیم صورتجلسه به پاسگاه انتظامی سمام برای تشکیل پرونده منتقل شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010828709592

برچسب‌ها