پاسخگویی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی به مردم از طریق سامانه سامد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست‌های مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی استان شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز دوشنبه 30 آبان‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواست‌های مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تأکید و اظهار کرد: «سامد سیستم ارتباطی مردم با دولت امکان بسیار خوبی است تا مردم به‌صورت مستقیم و راحت، مسائل و مشکلاتشان را به گوش مسئولان برسانند.»

شاه‌وردی افزود: «حضور مدیران کل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است، چراکه با پیگیری الکترونیکی درخواست‌ها، مراجعه‌های حضوری و زمان رسیدگی به شکایت‌ها کاهش پیدا می‌کند. استفاده از سامانه سامد در ارائه خدمات مناسب به شهروندان مؤثر است. »

او گفت: «مهم‌ترین درخواست‌های مطرح‌شده توسط مخاطبان مربوط به وضعیت باغ و عمارت جهانی اکبریه و واگذاری به بنیاد مستضعفان، محوطه شهر قدیم قاین،‌ دریافت تسهیلات، مرمت آثار و بافت‌‌های تاریخی، مجوزهای صنایع‌دستی و قدردانی و تشکر از عملکرد اداره‌‌کل بود که ضمن پاسخ و ارائه توضیحات کامل، مقرر شد برخی موارد حضوری برای نتیجه به اداره‌کل مراجعه کنند و برخی موارد مطرح‌شده برای پیگیری به معاونان ارجاع شود.»

شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواست‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای خود را در خصوص دستگاه‌های دولتی اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1401083013644

برچسب‌ها