چهارمین رویداد تولید محتوای گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای گردشگری در یاسوج مرکز این استان خبر داد.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز چهارشنبه دوم آذرماه 1401 در بازدید از نمایشگاه تولید محتوای گردشگری در یاسوج اظهار کرد: این رویداد مهم با همکاری واحد فضای مجازی بسیج استان به مدت سه روز با حضور گروه‌های مختلف در زمینهٔ تولید محتوا در یاسوج باهم رقابت می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با هدف شناسایی ظرفیت‌های بالقوه گردشگری استان، ارتقا و رشد این توانمندی‌های فنی و خلاقانه و همچنین شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد و کسب‌وکارهای دیجیتال در استان برگزار می‌شود.

طالبی‌پور افزود: در این رویداد 23 گروه از نقاط مختلف استان شرکت کرده است که بهترین طرح این رویداد در حوزه گردشگری از سوی دولت حمایت می‌شود.

او ادامه داد: حمایت از ایده‌های نو و خلاقانه در حوزه ایجاد کسب‌وکارهای دیجیتال گردشگری و صنایع‌دستی از برنامه‌های مهم این اداره‌کل در سال 1401 است.

انتهای پیام/

کد خبر 1401090240013

برچسب‌ها