حمایت بانک آینده برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری بوشهر

در نشست نایب رئیس هیئت مدیره و معاون اعتبارات بانک آینده کشور نقش حمایتی این نهاد برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر بررسی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، حسین مجاهدی امروز چهارشنبه 2 آذر 1401 در نشست با شورای معاونان این اداره‌کل گفت: ما از تمام ظرفیت خود برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری حمایت می‌کنیم و این موضوع نیازمند تلاش، اعتماد و تعامل است.

نایب رئیس هیئت مدیره و معاون اعتبارات بانک آینده کشور افزود: پرداخت تسهیلات در این حوزه بر اساس ضوابط ابلاغی انجام می‌شود و به منظور تسهیل در روند عملیات اجرایی پروژه‌ها بر حسب اختیارات موجود، تعامل و همکاری لازم با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دستور کار ما قرار دارد.

او ادامه داد: بی‌تردید ما در مرکز آمادگی رفع مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران با شعب مستقر در استان‌ها را داریم و این موضوع را جز وظایف خود می‌دانیم.

در ادامه این نشست اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر با حمایت بانک آینده در حوزه گردشگری و توسعه زیرساخت‌ها جهش خوبی داشته و از این اعتماد تشکر می‌کنیم.

او اضافه کرد: با نگاه مثبت مجموعه بانک آینده به پروژه‌های این استان، در حوزه جذب اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ رتبه اول را در کشور کسب کردیم.

سجادی‌منش در پایان تاکید کرد: بی‌تردید تلاش ما این است که این حمایت‌ها به خروجی برسد و امیدواریم با روند عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها که از این تسهیلات استفاده کرده‌اند، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رسیده و وارد مدار خدمات رسانی به گردشگران و مسافران شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010902817373

برچسب‌ها