تشکیل کمیته فنی سرمایه‌گذاری در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از تشکیل کمیته تخصصی فنی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در سطح استان لرستان خبر داد.

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز یکشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۱ با بیان این خبر اظهار کرد: با تشکیل این کمیته تخصصی، دو فقره موافقت‌نامه اصولی به منظور احداث دو اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان‌های نورآباد و بروجرد و یک فقره مجوز ایجاد و اصلاح اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان کوهدشت صادر شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به ضرورت توسعه امکانات رفاهی در کنار ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری لرستان، عنوان کرد: همچنین با تمدید یک فقره موافقت‌نامه اصولی اقامتگاه بوم‌گردی و یک سفره‌خانه سنتی در شهرستان‌های دورود و ازنا موافقت شد.

حسن‌پور با بیان اینکه لرستان سرشار از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی است و سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور به این استان سفر می کنند، افزود: تلاش می کنیم با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از جمله اقامتگاه‌ها در راستای رفاه گردشگران گام برداریم.
او در پایان گفت: امیدواریم توسعه این قبیل امکانات رفاهی و گردشگری در استان موجب رونق صنعت توریسم و کمک به سرانه اقتصادی و اشتغال استان باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010906309970

برچسب‌ها