اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان دستگاه برتر در زمینه رعایت حقوق ارباب رجوع شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: این اداره‌کل موفق به کسب رتبه سطح یک در رعایت حقوق ارباب رجوع در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز یکشنبه 6 آذر 1401 با اعلام این خبر بیان کرد: در لوح تقدیری که بر اساس آیین‌نامه قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و دریافت‌کنندگان خدمت با توجه به ارزیابی عملکرد سال 1400 با امضای استاندار سمنان اعطا شده، از تلاش‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در زمینه رعایت حقوق ارباب رجوع در استان قدردانی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: خدمت به مردم امری ضروری و حائز اهمیت و همچنین رمز موفقیت در تمامی امور است.

کرم‌زاده افزود: ادارات استانی بر اساس شاخص‌های آیین‌نامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و دریافت‌کنندگان خدمت که شامل اختصاص فضای مناسب برای مراجعه کنندگان، امکانات و تسهیلات لازم برای آسایش و استقرار آنان در حد متعارف، تابلوی راهنما در مبادی ورودی و در معرض دید، پایگاه الکترونیکی برای اطلاع‌رسانی در خصوص کار و خدمت قابل ارائه، خط تلفن گویا برای راهنمایی، پیشخوان اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی و ... است، ارزیابی می‌شوند.

او ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با توجه به ارزیابی عملکرد در سال 1400 توسط کمیته تخصصی، موفق به کسب عنوان دستگاه برتر «در رعایت حقوق ارباب رجوع» در استان سمنان شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010906863932

برچسب‌ها