موسسه توسعه گردشگری ظرفیت بالایی برای رشد و توسعه توریسم خراسان رضوی دارد

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: موسسه توسعه گردشگری ظرفیت بالایی برای رشد و توسعه گردشگری استان دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سیدجواد موسوی در دیدار با مدیر موسسه توسعه گردشگری خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: این مجموعه می‌تواند بازوی اجرایی خوبی برای  این اداره‌کل در بسیاری از امور گردشگری باشد و با توجه به ارتباطات خوب این موسسه در داخل و خارج از کشور، توان اجرای طرح‌های زیادی در حوزه گردشگری را دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اظهار کرد: این اداره‌کل آمادگی دارد که در راستای اهداف و سیاست‌های مدون و برنامه‌ریزی شده استان، انجام بخشی از این امور را به  موسسه توسعه گردشگری بسپارد.

در این نشست هم چنین مدیر موسسه توسعه گردشگری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های موسسه در ماه‌های اخیر گفت: این موسسه از ابتدای شکل‌گیری همواره دغدغه کمک به توسعه گردشگری  داشته و تا کنون هم طرح و برنامه‌های زیادی در مناطق مستعد گردشگری، جذب سرمایه‌گذاران این حوزه، حضور در نمایشگاه‌های تخصصی  گردشگری، اقامت و اسکان، تورگردانی و...انجام داده است.

محمد غفران افزود: این موسسه با  تجربه بیش از دو دهه فعالیت در حوزه گردشگری و با توجه به  ظرفیت و پتانسیل موجود از آمادگی کامل برای اجرای طرح‌های مورد نظر  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار است و برای رسیدن به توسعه پایدار گردشگری و همچنین ارائه خدمات مطلوب به زائران علی ابن موسی الرضا ( ع ) در مشهد از هرگونه همکاری دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010909622406

برچسب‌ها