جذب اعتبارات برای برگزاری رویداد اردبیل 2023 در حال پیگیری است/برگزاری شب‌های فرهنگی در کشورهای عضو اکو

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از جذب اعتبارات برای برگزاری رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، هاشم نهامین امروز 14 آذرماه 1401 گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو به دنبال جذب اعتبارات لازم برای برگزاری این رویداد هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: طبق برنامه‌های رویداد اردبیل 2023 برگزاری شب‌های فرهنگی در برخی از کشورهای عضو اکو و استان‌های مختلف کشور به منظور معرفی قابلیت‌های گردشگری استان در دستور کار قرار دارد که در حال تامین اعتبار و فراهم کردن مقدمات این برنامه‌ها هستیم.

او تاکید کرد: همچنین برای معرفی استان در سطح ملی و بین‌المللی محتوای چندرسانه‌ای از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در حال تولید است تا با پخش از رسانه‌های مختلف تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

نهامین ادامه داد: رویداد اردبیل 2023 فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌ها و رونق هرچه بیشتر گردشگری استان است و تمامی رویدادهای پیش‌بینی شده در همین راستا برنامه‌ریزی شده‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010914292946

برچسب‌ها