۸ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد/ تأیید 4 طرح برای صدور موافقت اصولی

در دوازدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه هشت طرح گردشگری مورد بررسی و چهار طرح برای صدور موافقت اصولی مورد تایید قرار گرفت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز دوشنبه ۱۴ آبان‌ماه در دوازدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان، اظهار کرد: در این جلسه هشت طرح سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، صحنه و اسلام آبادغرب مورد بررسی قرار گرفت که چهار مورد آن برای صدور موافقت اصولی مورد تایید قرار گرفت. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان است که ۱۴۴ نفر اشتغال مستقیم برای آن‌ها پیش‌بینی شده است.

او افزود: این طرح‌ها شامل یک مجتمع گردشگری، یک محوطه گردشگری، ۲ واحد اقامتگاه‌ بوم‌گردی، ۲ مجتمع خدمات رفاهی و یک هتل هستند.

سهیلی در ادامه با بیان اینکه چهار مورد از این طرح‌ها برای اخذ موافقت اصولی مورد تایید قرار گرفت، گفت: 2 طرح به علت نداشتن توجیه اقتصادی رد و 2 مورد نیز برای بررسی بیشتر به جلسه بعد ارجاع شد. 

 او با تاید بر اینکه برای تسریع در فرایند رسیدگی به پرونده‌های سرمایه‌گذاری، جلسات کمیته فنی به صورت هفتگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های مورد استعلام نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌ استعلامات را بدهند، که هرچه سریع‌تر شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه، گفت: توسعه گردشگری در استان کرمانشاه نیازمند اجرای پروژه‌های پیشران وسرمایه‌گذاری کلان در این حوزه است که با جدیت پیگیر این نوع از سرمایه‌گذاری‌ها در استان هستیم. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010914417123

برچسب‌ها