سرپرست پایگاه ملی طاق‌بستان منصوب شد

پویا طالب‌نیا مدیر پایگاه جهانی منظر فرهنگی هورامان / اورامانات با حفظ سمت به عنوان سرپرست پایگاه ملی طاق‌بستان منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه روز سه‌شنبه ۱۵ آبان‌ماه  ضمن قدردانی از زحمات صامت اجرایی، پویا طالب‌نیا را با حفظ سمت به عنوان سرپرست پایگاه ملی مجموعه تاریخی‌فرهنگی طاق‌بستان منصوب کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این باره گفت: با توجه به اهمیت مجموعه طاق‌بستان برای مردم کرمانشاه، امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات اساسی برای سامان‌دهی این مجموعه انجام شود.

او افزود: امیدواریم با تفکرات جدید ضمن هدف‌گذاری و مشخص کردن مسیر پیش‌رو، با برنامه‌ریزی دقیق کارها با قدرت و انسجام بیشتری انجام شود.

سهیلی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی این اداره‌کل برای تکمیل پرونده ثبت جهانی این مجموعه در سه سال آینده، امیدواریم مدیریت جدید که سابقه درخشانی در پرونده ثبت جهانی هورامان/ اورامانت دارد به تکمیل این فرایند کمک کند.

او در خاتمه تاکید کرد: انتظار می‌رود سرپرست جدید با اتکا به نیروی جوانی، خلاقیت و تجربیات ارزشمند خود نسبت به تحول نسبی این حوزه که برای استان اهمیت ویژه‌ای دارد، اقدام کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010915417202

برچسب‌ها