برندسازی صنایع‌دستی کرمانشاه در اولویت قرار دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه فروش را مسئله اصلی صنایع‌دستی کرمانشاه عنوان کرد و گفت: برای حل مشکل فروش، برندسازی و استفاده از ظرفیت هلدینگ‌های بزرگ فروش در اولویت برنامه‌های اداره‌کل قرار دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز سه‌شنبه ۱۵ آبان‌ماه در نشست با مسئولان خانه گلیم داربین، اظهار کرد: فروش مسئله اصلی هنرمندان صنایع‌دستی استان کرمانشاه است که باید برای بهبود بازارهای صنایع‌دستی برنامه‌ریزی جدی انجام شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: استفاده از ظرفیت هلدینگ‌های بزرگ برای فروش تخصصی تولیدات صنایع‌دستی یکی از راه‌کارهای اصلی است که پیگیر آن هستیم. 

او با بیان اینکه در استان هنرمندان زیادی در عرصه تولید صنایع‌دستی فعال هستند، گفت: برای فروش بهتر محصولات صنایع‌دستی نیازمند برندسازی هستیم و این دغدغه را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم. 

سهیلی تصریح کرد: اگر مجموعه‌های تخصصی همچون خانه گلیم داربین در استان بخواهد به این حوزه ورود کنند، ما این آمادگی داریم که هر نوع کمک و تسهیلات برای افزایش سرمایه در گردش بخش خصوصی ایجاد کنیم تا بتواند تعداد بیشتری بافنده را تحت پوشش قرار دهد. 

او افزود: در زمینه مشاوره و همفکری و نیز تسریع در فرایند صادرات صنایع‌دستی نیز آماده هرگونه تفاهم‌نامه همکاری با بخش خصوصی هستیم. 

در پایان این نشست مقرر شد تا تفاهم‌نامه‌ای به منظور گسترش همکاری‌های اداره‌کل با مجموعه خانه گلیم داربین برای توسعه فروش و برندسازی محصولات صنایع‌دستی استان کرمانشاه امضا شود. 

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401091541755

برچسب‌ها