پخش زنده یک قرن خاطرات یلدایی از شبکه باران

ولی جهانی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و برنامه‌ریزی صحیح، از ظرفیت شبکه استانی باران برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی به بهترین شکل استفاده کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی چهارشنبه 16 آذر ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: در این نشست که با حضور معاون ‌صنایع‌دستی استان گیلان، مدیر روابط‌عمومی این اداره‌کل و همچنین معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد، روش‌های گسترش همکاری بین دو دستگاه مورد بررسی قرار گرفت.

ولی جهانی ضمن تشکر از همراهی صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع‌رسانی مباحث مربوط به حوزه میراث‌فرهنگی اظهار داشت: شبکه استانی باران به جهت محتوای آن،  توانمندی و تاثیرگذاری بسیار خوبی در استان دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: رسانه ملی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و این امر باعث بهبود عملکرد و حل مشکلات مردم می‌شود .

جهانی ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان برای همراهی و مشارکت در اطلاع‌رسانی اقدامات صورت‌گرفته در اداره‌کل گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و برنامه‌ریزی صحیح، از ظرفیت شبکه استانی باران برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی به بهترین شکل استفاده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان نیز خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های ذاتی هنری و فرهنگی استان زبانزد است و ان‌شاءالله با همکاری دو مجموعه زمینه رشد و توسعه این فعالیت‌ها بیش از پیش فراهم خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان نیز در ادامه نشست یاد شده گفت:  قصد داریم برای معرفی آیین و رسوم سنتی و بومی استان اقداماتی از جمله پخش زنده برنامه شب یلدا با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان به مدت چهار ساعت با حضور هنرمندان صنایع‌دستی استان انجام دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010915709945

برچسب‌ها