توسعه گردشگری استان همدان در اولویت اصلی قرار دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان در دیدار با مديرعامل و جمعی از كاركنان شركت سياحتی عليصدر گفت: امروزه کشور‌های مختلف با امکانات گوناگون و جاذبه‌های متنوع گردشگری که دارند در پی جذب گردشگر هستند، ما در استان همدان نیز در این زمینه غنی هستیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده، دوشنبه 14 آذرماه در دیدار با مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت سیاحتی علیصدر گفت: گردشگری در حال حاضر به یکی از ارکان اصلی اقتصاد تجاری در جهان تبدیل شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان برای توسعه گردشگری بر کمک تمامی فعالان گردشگری تأکید کرد و افزود: ثبت جهانی شهر باستانی هگمتانه، توسعه گردشگری استان و توجه به تمامی جاذبه گردشگری شهرستان‌ها از جمله غار علیصدر و مجموعه تفریحی توریستی عباس‌آباد از مهمترین کارها بوده و از اولویت فعالیت‌های اداره‌کل است.

در این دیدار کریم ملکی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر درباره مباحث کاری مشترک در حوزه گردشگری و اهم اقدامات آتی برای توسعه فضای گردشگری استان و مجموعه‌های علیصدر و عباس آباد نکاتی را مطرح کرد.

او افزود: براساس تأکیدات و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار همدان، مهمترین اولویت شرکت سیاحتی علیصدر کمک به توسعه فضای گردشگری استان، ارائه خدمات به گردشگران و جذب هرچه بیشتر مسافران به استان بوده که در این راستا نیاز است از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در راستای توجه بیشتر و معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های گردشگری استان و بویژه غار علیصدر درسطح ملی و بین‌المللی شاهد اقدام جدی باشیم.

ملکی در پایان گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده در دوران مسئولیت خود به مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14010915889988

برچسب‌ها