صدور 5 موافقت‌نامه اصولی در حوزه گردشگری لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از صدور پنج موافقت‌نامه اصولی در حوزه گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰ ضمن بیان خبر فوق گفت: در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری لرستان و به منظور ایجاد زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری در استان پنج موافقت‌نامه اصولی در این حوزه صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اظهار داشت: دو فقره موافقت‌نامه اصولی به منظور احداث دو اقامتگاه بوم‌گردی در خرم‌آباد و یک موافقت‌نامه اصولی به منظور احداث سفره‌خانه سنتی در شهرستان بروجرد صادر شده است.

او همچنین با اشاره به ضرورت توسعه امکانات رفاهی در در کنار ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری لرستان افزود: با دو فقره موافقت‌نامه اصولی به منظور احداث یک مجتمع گردشگری در خرم‌آباد و یک سفره‌خانه سنتی در شهرستان‌ دورود موافقت شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان بیان کرد: در این جلسه همچنین با تمدید یک فقره مجوز اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان خرم‌آباد نیز موافقت شد.

حسن‌پور تصریح کرد: امیدواریم توسعه این قبیل امکانات رفاهی و گردشگری در استان، رونق صنعت توریسم و کمک به سرانه اقتصادی استان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010919309601

برچسب‌ها