تقویت زیرساخت‌های گردشگری در کردستان زمینه‌ساز رونق تولید است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان تقویت زیرساخت‌های گردشگری در استان را زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، یعقوب گویلیان روز یکشنبه 20 آذرماه 1401 در جریان بازدید از مجتمع‌ها و تاسیسات گردشگری شهرستان سنندج گفت: کردستان به‌لحاظ وجود جاذبه‌های طبیعی و ابنیه‌های تاریخی دارای مزیت‌های ویژه‌ای است، که باید زمینه بهره‌گیری حداکثری از این ظرفیت‌ها فراهم شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: شهرستان سنندج به‌عنوان مرکز این استان، شهر خلاق موسیقی، پایتخت نوروز جهان و... شرایط مناسبی را برای تقویت و توسعه گردشگری دارد.

او لازمه این امر را تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری عنوان کرد و افزود: اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری نیازمند تعامل و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی استان است.

گویلیان یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای اجرای پروژه‌های زیربنایی این حوزه در استان به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد ارتقای هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا در منطقه باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: امید است با  افزایش سطح امکانات رفاهی و خدماتی و با تعامل و همکاری میان ادارات مربوطه، بتوان در ایجاد فرصت‌های شغلی، جذب گردشگر و رونق اقتصادی در منطقه گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401092034889

برچسب‌ها