کمیته مشترک سه جانبه میان میراث‌فرهنگی، شورای شهر و شهرداری اهواز تشکیل می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز گفت: باتوجه به حوزه‌های متعدد و مشترک کاری میان شورا، میراث‌فرهنگی و شهرداری و نظر به به اهمیت ارتباط هدفمند و مستمر، تشکیل کمیته سه‌جانبه مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، تبار قریب 22 آذرماه 1401 اظهار کرد: نشست مشترک کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شورای اسلامی شهر و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز برگزار و مسیرهای گردشگری‌ که توسط اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری چند نفر از فعالان گردشگری تهیه شده بررسی شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز ادامه داد: باتوجه به ظرفیت‌های متنوع میراث‌فرهنگی و گردشگری اهواز و به منظور برنامه‌ریزی و تدوین برنامه اقدام مشترک برای استفاده از توان همه دستگاه‌های مرتبط، مسیرهای گردشگری اهواز تدوین شده‌ است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز افزود: علاوه بر طرح این موضوع درباره رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده گردشگری و نیز تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرتبط، از جمله میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز گفت‌وگو شد.

او خاطرنشان کرد: ریاست و اعضای کمیته اشتغال، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود و اهمیت موارد مرتبط با حوزه‌های یادشده پرداختند و بر لزوم اجرای اقدامات موردنیاز برای دستیابی به توسعه پایدار گردشگری در این حوزه تأکید کردند.

قریب گفت: باتوجه به حوزه‌های متعدد و مشترک کاری در سطح شهر میان شورا، میراث‌فرهنگی و شهرداری و نظر به به اهمیت ارتباط هدفمند و مستمر، تشکیل کمیته سه‌جانبه متشکل از مجموعه‌های پیش‌گفته مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 14010922478444

برچسب‌ها