کار فرهنگی نیاز امروز جامعه است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کار فرهنگی را نیاز امروز جامعه دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، علی‌رضا مسافر امروز سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در نشست با شورای پایگاه بسیج امام صادق (ع) این اداره‌کل گفت: کار فرهنگی نیاز امروز جامعه بوده و برای تحقق این مهم باید برنامه داشته باشیم و در این راستا نقش شما بسیجیان بسیار با اهمیت است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: یکی از آسیب‌های جدی در حوزه فضای مجازی است که باید با نگاه عمیق و با بصیرت، حضور پر رنگ و مثبتی را در این فضا داشته و از این ظرفیت برای تبیین دستاوردها و اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی بهره ببریم.

او ادامه داد: کار در حوزه بسیج ماندگار و با برکت است و در همین راستا با برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی حرکتی ارزشمند شروع شده و تلاش ما تداوم فعالیت‌هاست.

در ادامه این نشست اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: ما باید فارغ از پست و جایگاه با روحیه بسیجی به تقویت ارزش‌های انقلابی در خود کمک کنیم و تلاش کردیم در ماه‌های اخیر روحیه همدلی و مودت در بین همکاران بیشتر شود.

او اضافه کرد: سعی ما داشتن پیوست فرهنگی فعالیت‌های ۳ حوزه تخصصی بوده و ایجاد و راه‌اندازی گردشگری مقاومت یکی از همین مصادیق است و با توجه به وجود ظرفیت لازم استان در این خصوص، به دنبال ایجاد زمینه رشد و توسعه این نوع گردشگری هستیم. 

احمد دژدان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر نیز با برشمردن فعالیت‌های این پایگاه در سال جاری اظهار کرد: در کنار برنامه‌های ابلاغی به دنبال ترویج فرهنگ بسیجی هستیم، چرا که معتقدیم پیش‌برد اهداف با روحیه انقلابی برخواسته بر فرهنگ بسیج و شهادت در بازه کمتری اتفاق می‌افتد.

او در پایان این نشست خاطرنشان کرد: سعی کردیم بر اساس توانمندی و قابلیت ذاتی همکاران نسبت به تشکیل شورای پایگاه اقدام کنیم و امیدواریم بتوانیم در مسیر جهاد تبیین که خواسته قلبی مقام معظم رهبری بوده به بهترین شکل ممکن گام برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010922817425

برچسب‌ها