عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی با نظارت بیشتری رصد می‌شود

محمدرضا سهیلی در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسارتی استان، گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان با نظارت بیشتری رصد می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسارتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان با نظارت بیشتری رصد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: برای بهبود عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان باید طرح سامان‌دهی این دفاتر با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: تاسیسات گردشگری استان از جمله دفاتر خدمات مسافرتی باید خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهند، تا بتوان شاهد رونق گردشگری در استان بود.

سهیلی با تاکید بر اینکه تخلفات دفاتر با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: فعالان گردشگری از جمله دفاتر خدمات مسافرتی وظیفه دارند خدمت مناسب و در چهارچوب وظایف قانونی به گردشگران ارائه دهند.

او تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافرتی با توجه به اینکه نقش پیشرو در ورود و خروج گردشگران را بر عهده دارند، قطعا با خدمات مناسب می‌توانند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، تاکید کرد: برای افزایش کیفیت سطح خدمات ارائه شده به گردشگران امسال مجوزهای دفاتر خدمات مسافرتی با نظارت و سخت‌گیری‌های بیشتری صادر می‌شود.

در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان به شکایت از ۲ دفاتر کرمانشاه رسیدگی شد.

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 14010924417634

برچسب‌ها