سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان کرمانشاه معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه مراسم تودیع حسین خانی رئیس پیشین و داود حسنی سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه در دفتر مدیرکل برگزار شد. 

محمدرضا سهیلی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات حسین خانی اظهار کرد: چرخش مدیران به پویایی سیستم کمک می‌کند و با ورود افکار جدید شاهد تحول و نو آوری در همه حوزه‌ها خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: اداره شهرستان کرماشاه تقریبا ۵۰ درصد استان را تحت پوشش قرار می‌دهد و این مساله نیازمند توجه و تحول ویژه در این حوزه است. 

او ادامه داد: با توجه به جمعیت و وسعت کرمانشاه، این شهرستان در حوزه اشتغال آفرینی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

سهیلی گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری شهرستان باید اتفاقات ویژه‌ای بیفتد، زیرا اگر زیرساخت‌های مرکز استان غنی باشد که بقیه استان را نیز به حرکت وا می‌دارد. 

او افزود: چند سرمایه‌گذاری مهم در شهرستان کرمانشاه در شرف شروع به فعالیت هستند، اما با توجه به نیاز شهرستان در حوزه‌هایی باید سرمایه‌گذاری‌های جدید انجام شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، تصریح کرد: برای مثال در حوزه ویس القرن نیازمند ورود سرمایه‌گذار برای سامان‌دهی این مجموعه هستیم که انتظارم می‌رود مدیر جدید شهرستان در این حوزه به صورت جدی ورود کند. 

او افزود: در حوزه شهر کرمانشاه بخش عمده تاسیسات گردشگری وصنایع‌دستی استان را پوشش می‌دهد، که نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش ویژه است. 

پیش از این حسین خانی مسئولیت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه را بر عهده داشت. 

انتهای پیام/

کد خبر 14010924417662

برچسب‌ها