مصاحبه زبان‌های خارجی ویژه فراگیران دوره‌های تخصصی گردشگری در زنجان برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از برگزاری آزمون مصاحبه زبان‌های انگلیسی، فرانسه و ترکی استانبولی ویژه فراگیران دوره‌های تخصصی گردشگری سال ۱۴۰۱ در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، داود آبیان روز پنجشنبه 24 آذرماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: در این آزمون بیش از 30 نفر از فراگیران در دوره‌های مدیر فنی و راهنمایان گردشگری استان در سه زبان انگلیسی، فرانسه و ترکی استانبولی شرکت و مورد مصاحبه قرار گرفتند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان ادامه داد: این آزمون با برنامه‌ریزی، از سوی دفتر مطالعات و آموزش گردشگری و همکاری مؤسسات آموزش گردشگری استان برای تکمیل مراحل اخذ گواهینامه‌های آموزشی دوره‌های مدیر فنی دفاتر و راهنمایان بین‌المللی گردشگری برگزار شد.

آبیان اضافه کرد: پذیرفته‌شدگان بعد از دریافت کارت راهنمای گردشگری می‌توانند با آژانس‌های گردشگری برای برگزاری انواع تورهای داخلی و بین‌المللی همکاری کنند.

او گفت: لازمه تکمیل دوره آموزشی مدیریت فنی و راهنمای گردشگری، انجام مصاحبه زبان تخصصی است که این دوره آموزشی مطابق مقررات انجام شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010925931135

برچسب‌ها