سرپرست اداره میراث‌فرهنگی گرگان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، رضا غیاثی‌زاده به‌عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان منصوب و معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، در مراسم معارفه‌ای که روز پنجشنبه 24 آذرماه 1401 به این منظور و با حضور معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در محل اداره شهرستان گرگان برگزار شد، رضا غیاثی‌زاده به‌عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان منصوب و معرفی شد.

از سوابق رضا غیاثی‌زاده در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان می‌توان به مسئول پیگیری امور اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان، رئیس گروه توسعه گردشگری، مسئول امور نمایشگاهی، مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان اداره‌کل و مدیر اجرایی 15 دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین اشاره کرد.

رحمان فرمانی که پیش‌ازاین رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان بود به‌عنوان مشاور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان جهت پیگیری موضوعات جزیره آشوراده منصوب شد.

در متن ابلاغ رضا غیاثی‌زاده این‌چنین آمده است:

«جناب آقای رضا غیاثی‌زاده

ضمن آرزوی توفیق روزافزون، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره شهرستان گرگان منصوب می‌گردید.

مورد انتظار است با توجه به شرح وظایف تعیین‌شده، ضمن هماهنگی لازم با اینجانب نسبت به انجام امور محوله و رشد و بالندگی آن شهرستان در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهتمام لازم را به عمل‌آورده؛ موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14010926118186

برچسب‌ها