ارائه تسهیلات برای توسعه صنایع‌دستی جزیره هرمز در دستور کار قرار دارد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دیدار صمیمی با فعالان صنایع‌دستی جزیره هرمز گفت: ارائه تسهیلات برای تقویت و توسعه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در دستور کار است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، جواد واحدی بعدازظهر جمعه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ در بازدید  از نمایشگاه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی جزیره هرمز از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پیش روی فعالان صنایع‌دستی و مشاغل خانگی قرار گرفت.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با هنرمندان صنایع‌دستی گفت: سیاست‌های حمایتی مهندس ضرغامی موجب افزایش کمی و کیفی مشاغل خانگی در استان‌ها شده است.

او ادامه داد: بر همین اساس، ارائه تسهیلات برای توسعه صنایع‌دستی موجب شده تا مسیر پیشرفت شاغلان خانگی و هنرمندان صنایع‌دستی که اغلب  بانوان محترم کشور هستند، هموار شود.

واحدی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارائه تسهیلات برای تقویت و توسعه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14010926395314

برچسب‌ها