امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان با سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از امضای تفاهم‌نامه همکاری این اداره‌کل با سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، فریدون فعالی شنبه 26 آذرماه 1401 اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف برپایی همایش‌ها، رویدادها و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی برای ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، برقراری سفرهای ارزان قیمت و استفاده از ظرفیت گردشگری سلامت منعقد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در زمینه گردشگری، برگزاری هفته‌های فرهنگی و گردشگری، تبلیغات ظرفیت‌های گردشگری در رسانه‌های مختلف و ایجاد تعامل بین فعالان گردشگری از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

او بیان کرد: استان کرمان و جزیره کیش هرکدام به تنهایی دارای ظرفیت‌های خاصی هستند که می‌توانند یکدیگر را در زمینه‌های مختلف یاری کنند که این تفاهم‌نامه سرآغاز این همکاری خواهد بود.

فعالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی زیادی است بنابراین می‌توان با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف در جزیره کیش این ظرفیت‌ها را به مردم مختلف کشور معرفی کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010926459105

برچسب‌ها