سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه منصوب شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه طی ابلاغی علی صابر را به عنوان سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل منصوب کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز یکشنبه ۲۷ آذرماه در جلسه معارفه سرپرست جدید معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل، اظهار کرد: حوزه سرمایه‌گذاری از نظر من مهم‌ترین حوزه اداره‌کل در زمینه اشتغال‌زایی است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: اگر این محدوده بتواند کار خود را درست انجام دهد بار بزرگی از دوش دولت برمی‌دارد و با ورود سرمایه بخش خصوصی تامین مالی پروژه‌ها را انجام می‌دهد. 

او با اشاره به اینکه کل بودجه امسال استان در حدود ۴هزار میلیارد تومان است، گفت: چند پروژه سرمایه‌گذاری پیشران را با مشارکت بخش خصوصی در سطح استان کرمانشاه پیش برده‌ایم که ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با اشتغال واقعی انجام می‌شود. 

سهیلی افزود: امسال با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌شود امیدواریم یک اتفاق مثبت برای استان بیفتد و اشتغال واقعی برای استان ایجاد شود. 

او تاکید کرد: اعتقاد دارم که هیچ استانی ظرفیت ما را ندارد، با توجه به تنوع آب و هوایی استان این ظرفیت وجود دارد که در طول تمام سال میزبان گردشگران در نقاط مختلف استان باشیم. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات معاون پیشین سرمایه‌گذاری استان و تاکید به سرپرست جدید برای تلاش بیشتر، گفت: تسهیل و تسریع در روند سرمایه‌گذاری با تاکید بر ایجاد پروژه‌های بزرگ و پیشران در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

پیش از این علی‌اصغر رشنو به عنوان معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع استان کرمانشاه فعالیت داشت و علی صابر معاون گردشگری استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010927417661

برچسب‌ها