معرفی قابلیت‌های هیر همزمان با رویداد اردبیل 2023

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل از برنامه‌ریزی برای معرفی قابلیت‌های گردشگری شهر هیر همزمان با رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی امروز 28 آذرماه 1401 در دیدار با شهردار هیر گفت: اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اردبیل با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهر هیر برنامه ویژه‌ای برای معرفی قابلیت‌های این شهر همزمان با رویداد اردبیل 2023 دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل افزود: رویداد اردبیل 2023 می‌تواند فرصت ویژه‌ای برای شناساندن قابلیت‌های گردشگری شهر هیر در سطح بین‌الملی باشد و باید از این فرصت به دست آمده بهترین استفاده را داشته باشیم.

او تاکید کرد: وجود مجموعه هیرلند به ویژه پل معلق تمام شیشه‌ای در این شهر و بهره بردن از طبیعت کم نظیر، به ویژه باغ‌های موجود در شهر هیر ظرفیت بسیار مهمی را در اختیار این شهر گذاشته است که در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های گردشگری استان تبدیل شده است.

همچنین در این دیدار شهردار شهر هیر از آمادگی مجموعه شهرداری به منظور برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها، و برنامه‌های مختلف در راستای رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو خبر داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010928292270

برچسب‌ها