۸ پروژه گردشگری استان اردبیل تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ اشتغال ۲۷۳ نفر در پروژه‌ها

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از افتتاح ۸ پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از 6 هزار میلیارد ریالی تا پایان سال خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، فردین عینی امروز 28 آذرماه 1401 گفت: هشت پروژه گردشگری استان اردبیل تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این پروژه‌ها ظرفیت مهمی به تاسیسات گردشگری استان اضافه خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: سه هتل، سه مجتمع گردشگری، یک مهمانپذیر و یک محوطه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری 6 هزار و 600 میلیارد ریالی جزو پروژه‌هایی هستند که طی سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

او تاکید کرد: برای این پروژه‌ها 273 نفر اشتغال‌زایی پیش‌بینی شده است که با افتتاح آنها 394 تخت نیز به ظرفیت واحدهای اقامتی استان اضافه می‌شود.

عینی ادامه داد: با شروع رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سعی می‌کنیم با حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران پروژه‌های نیمه کاره را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010928292548

برچسب‌ها