همکاری میراث‌فرهنگی و شهرداری برای توسعه گردشگری شهری کرمانشاه

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری کرمانشاه در نشستی بر لزوم همکاری مشترک برای توسعه گردشگری شهری کرمانشاه تاکید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه در نشستی با نماینده شورای اسلامی شهر و نمایندگان گردشگری شهرداری کرمانشاه بر لزوم انجام هماهنگی‌های لازم در حوزه همکاری‌های متقابل برای توسعه گردشگری کرمانشاه تاکید کرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌ کرمانشاه، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرمانشاه در سنوات گذشته، گفت: امیدوارم با تداوم این نشست‌ها بتوان گام بلندی برای اعتلای شهر کرمانشاه برداشت، زیرا با توجه به رویکردهای قبل تمرکز از مرکز به نقاط محدود دیگری برده شده  و عملا شهر کرمانشاه به حاشیه رفته بود.

او افزود: با پی‌گیری‌های انجام شده توانستیم سقف بودجه تبصره ۱۸ را افزایش داده و در بخش سایر بودجه‌ها نیز افزایش ۱۰ برابری را اخذ کرده‌ایم.

سهیلی با بیان اینکه به صورت جهادی در حال کار و فعالیت هستیم، گفت: به تنهایی نمی‌توان کرمانشاه را به جایگاه اصیل خود بازگرداند و نیاز است که سایر دستگاه‌های مرتبط نیز پای کار آمده و کرمانشاه را در تمام وجهه‌های خود به جایگاه واقعی رساند.

در ادامه جلسه احسان حیدریان عضو شورای شهر کرمانشاه نیز اظهار کرد: برخی پروژه‌های مشترک مانند تله‌کابین و مونوریل باید برای بررسی بیشتر در دستور کار قرار گیرد. 

عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر هرگونه مساعدت و همکاری از جانب شورا و شهردار، گفت: اینگونه تعاملات قطعا دستاوردهای فراوانی برای شهر دارد که باید تداوم داشته باشد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010930417266

برچسب‌ها