600 میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می‌یابد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان از محل متمم سفر هیئت دولت به استان 600 میلیارد ریال اعتبار به حوزه گردشگری اختصاص می‌یابد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده روز شنبه سوم دی‌ماه 1401 اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در دستور کار جدی دولت سیزدهم در استان است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین منظور اقدامات مهمی از جمله تزریق ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در راستای ایجاد و تکمیل تأسیسات گردشگری، صدور ۴۰ مورد موافقت اصولی و ۱۶ مورد مجوز تأسیسات گردشگری در سطح استان، تأمین ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل متمم سفر رئیس‌جمهور برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، برگزاری جشنواره‌های ملی در سطح استان، مرمت آثار تاریخی انجام شده است.

احمدزاده بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های دولت برای توسعه و رونق صنعت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد است.

او تصریح کرد: در یک سال گذشته اقدامات خوبی از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در زمینهٔ توسعه گردشگری در برخی از مناطق از جمله روستاهای کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011003400717

برچسب‌ها