حضور صنعتگران اندیمشک در نمایشگاه صنایع‌دستی جهاد کشاورزی خوزستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اندیمشک از حضور صنعتگران کارآفرین این اداره در نمایشگاه صنایع‌دستی، گل و گیاه و محصولات فرهنگی اداره جهاد کشاورزی شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، هانی خادمی‌مهر سوم دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر افزود: در نمایشگاهی که به مناسبت شب یلدا و به مدت چهار روز در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک برگزار شد، صنعتگران کارآفرین صنایع‌دستی اداره میراث‌فرهنگی اندیمشک با مشارکت در این نمایشگاه، محصولات خود را عرضه کردند و به فروش رساندند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اندیمشک با بیان این‌که در نمایشگاه یادشده، سه صنعتگر در رشته‌های گلیم‌بافی، کپوبافی و چرم‌دوری حضور داشتند گفت: این نمایشگاه، بیشتر بیانگر توانمندی‌های بانوان روستایی بود که حاصل تلاش آنان با عرضه سوغات محلی، خوراکی، تزئینات خانگی و... نمود پیدا کرده که با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شد .

او یادآور شد: با رایزنی و هماهنگی با مجموعه جهاد کشاورزی مقرر شد، در آینده نزدیک، نمایشگاهی مشترک برگزار و از محصولات و دستاوردهای این صنعتگران رونمایی شود.

\"\"

\"\"

لان\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 1401100347835

برچسب‌ها